Interne klachtenprocedure

Elke dag zetten wij ons in voor professionele kinderopvang. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze kinderopvang. Toch kan het gebeuren dat u een klacht heeft over een medewerker, de handelswijze of de dienstverlening van SKOA. U kunt de klacht aan SKOA doorgeven. Ook kunt u rechtstreeks een klacht indienen bij de Geschillencommissie, www.degeschillencommissie.nl

Klachtenprocedure SKOA 2018

Vertel het ons

In de meeste gevallen kunt u uw klacht direct aangeven aan de medewerker van SKOA. Dit kan persoonlijk, schriftelijk of telefonisch. Ook kunt u de clustermanager of regiomanager benaderen. Komt u er samen niet uit? Dan kunt u een klacht indienen door onderstaand formulier in te vullen. Onze klachtencoƶrdinatoren zullen dan z.s.m. contact met u opnemen.

Klacht indienen

Externe klachtenprocedure

Stichting Kinderdagopvang Alkmaar is aangesloten bij de Stichting Klachtenregeling Kinderopvang. Dit is een onafhankelijk instelling die vragen en klachten aanhoort, advies geeft en duidelijk maakt welke stappen genomen kunnen worden. U kunt zonder tussenkomst van SKOA direct een klacht bij de Geschillencommissie indienen via:  www.degeschillencommissie.nl

Download hier het jaarverslag 2015 van de Klachtencommissie Kinderopvang